2011. március 19., szombat

Dadri novellája

Egy bál és egy örök bűn.


Lisa élete egyik nap fenekestül felfordult. Megváltozott és ebbe bele kellett törődnie. Kövesd hát végig Lisa és társai különös életét.
„Egy gyönyörű őszi nap. Ezzel jellemezném jelen időszakot. A fák gyönyörűen a megszokott zöld helyett narancssárga, piros és más meleg színekbe öltöznek. Lehallanak a levelek s talán ezeknek a kicsik örülnek a legjobban. Ide-oda viháncolnak, ugrálnak mit sem törődve életükkel.
 Én csak itt ülök a szobámba és várom, mikor jön meg anyu. Az utóbbi napokban nagyon furcsa lettem. Nagyon szeretem a kivágott ruhákat és minden olyat, amivel testem kimutathatom. Anyu ezért nem szólt semmit. Nagyon furcsa mostanában ezért minden.
Van egy nyakláncom, amit mikor kicsi voltam akkor kaptam. Egy boszorkány medál. Nagyon tetszik, de kicsit frusztrál is. Nem tudom miért kaptam és azt sem, hogy mi a fene ez. Anyu éppen hazajött. Lementem és anyu elé álltam. Egész nap csak erről faggattam ki. Mint kiderült egy nagyon becses és féltett 7 főbűn egyike vagyok. És szombaton bál a suliban a címe „A 7 főbűn” ezen meglepődni már nem tudok. De a mi sulinkban van a többi is. Szóval meg kell találnom, mert végem. Amúgy meg. A Bujaság bűn tulajdonosa vagyok.
 Felsiettem és elgondolkoztam a mai napon. Én utálom, ha megnéznek, nem szeretek feltűnően csinálni bármit is. Csak én vagyok az a kicsi szürke egér. De ez most nem megy így tovább. Bujaság bűn hordozója vagyok. Ez nem normális dolog tudom, de ez van. Holnap tuti teljesen más leszek, mint voltam.
Fekete rövid hajam van. Milyen lennék szőkén? Tök durva ez nekem.
Majd elaludtam. Nem aludtam jól. Teljesen lázban égtem.
Reggel felkeltem. A tükör elé mentem. Még a levegő is megállt bennem. Szőke mell alá érő hajam volt. Sovány alakom. Nagy mellem és fenekem. Sikítottam egy jó nagyot. Szerintem még a szomszéd is felkelt.
Anyu benyitott.
-    Ezt nevezem én jó csajnak. – mondta anyu.
-    Nem ez nem az! Egy kis kurva vagyok. Így nem mehetek el suliba! – kiabáltam.
-    Ne is mondj ilyeneket. Te ilyen vagy valójában. Ma vagy 17 éves ma van az átváltozás teljesen.
-    És ennél rosszabb lesz?
-    Nem. Ez vagy te valójában Lisa.
Nem válaszoltam. Csak elemezgettem magam tovább a tükörben. Ijesztő ez a változás. De mi lesz majd a suliban?
Ennyire csajos max. oviban voltam. Most is olyan fiús hajam volt. Annyira jó volt. De itt erre nekem egy rakás hajam van és ráadásul szőke.
Ekkor éreztem, hogy a testem is változik. Hirtelen nagyon bejöttem magamnak. Tetszett, amit a tükörben látok. Bementem a szobámba és valami nagyon dögös ruhát keresgéltem. Majd meg is találtam, amit ma fel fogok venni. 
Piros fűzű, fekete miniszoknya, alá pedig harisnya, ami a combomig ért és onnan már csak a pántok tartották a bugyimhoz. Ha kicsit is hajolok, vagy leülök, kilátszik. Nagyon szexi.
Lesiettem és felvettem még a magas sarkúm. Késésben voltam. Ettem egy falatot. Kisiettem és bevágódtam a kocsimba.
De jó lesz, mikor a suli elé érek. Sportkocsiból kiszállni egy ilyen mini szoknyába már külön tanítást érdemel. De nem érdekel. A suli elé érve nem néztek meg. Szokásos volt, hogy ha ez a kocsi van, akkor csak Lisa lehet az. Leálltam. Megnéztem magam gyorsan a tükörbe. A kis táskámat a vállara tettem. Kinyitottam az ajtót és kiszálltam. Gyenge szél fújt.  Mint ha valamilyen filmben szerepelnék. Becsuktam a kocsi ajtaját, és bezártam. Felemelt fővel haladtam végig. Minden szempár rám szegeződött. Nem érdekelt. És még az enyhe szél is fújt. Mint valami film szereplője.
Kicsit körbenéztem és csak a tátott szájakat láttam. Vidám lettem tőle.
Bementem. A focis fiúk mellett mentem el. Ők is jól megbámultak, fütyültek nekem. Én kicsit megfordultam. Kezemet az arcom elé tettem, és küldtem nekik egy csókot.
Majd már ott is voltam a szekrényemnél. Betettem a cuccom. Majd észrevettem, hogy a mellettem lévő csaj is ott van. Végül is a legjobb barátnőm az Sahra. Nem szóltam hozzá semmit, ő sem szólt hozzám.
Kivettem az angol cuccom és siettem órára. Beérve nem is maradt el a reakció. Megbámultak, de én csak nevettem.
Leültem a helyemre és csak néztem. A tanár is jött már. Nagyon fiatal. Biztos csak 20 éves. Nagyon megnézett, de ennek csak örültem. Testemnek nem tudtam uralkodni. Mellem-kidomborítottam és a tanár már engem bámult szó szerint.
Az órát nagyon nehezen álltam meg, hogy ne támadjam le most azonnal.
Az óra lassan telt el. A tanár szinte végig megbámult. Nem voltam rest. Viszonoztam is. Mikor aztán vége lett az órámnak kicsit vidám is lettem. Lassan pakoltam. Nem akartam semmit sem elsietni. A többiek kimentek.
Én odamentem a tanárhoz. A többiek már rég kimentek. Szerencse, hogy fa ajtó van itt. Bezártam és odamentem a tanárhoz. Ledobtam a cuccom és felültem az asztalra vele szembe. Ő még ott ült előttem. Lassan előrehajoltam, mintha most azonnal meg akarnám csókolni. A tanár azonnal a mellemet nézte meg.
Felállt és én egyből kihúztam magam. Közelebb jött hozzám s átkarolta a derekam. A nyakat csókolta és kezével a combom közte kezdett matatni. Én kicsatoltam az övét mire ő felkapott és nekinyomott a falnak. Lehúzta a bugyimat én meg az ő alsóját. Majd Ahs (ő a tanár) az ajkaimra tapadt és csókoltuk egymást. Majd a tanár magához szorított és belém eresztette férfiasságát. Percekig csak halk nyögéseket eresztettünk el. Majd ő kivette belőlem és én is meg ő is visszavettük a ruháinkat. Én adtam egy gyors csókot és már le is léptem. Soha nem hittem volna, hogy az angoltanár veszi el majd a szüzességem. A nap további felében még egy focista Ed lágyította meg a szívem, akivel a szertárban álltam össze. Őt nem zavarta az, hogy csak egy alkalom. Tipikus focista…
Hazamentem és az egyik osztálytársam Anna már ott várt rám. Kicsit felszedett egy pár kilót.
-    Szia, Lisa, te kis buja… - mondta nevetve.
Akkor biztos ő a falánkság.
-    Szia, Anna, te kis falánk! – nevettünk.
-    Képzeld ma Ed és Ahs, a töri tanár voltak az én szex társaim.
-    Kettő? Ha így folytatód nem lesz épp srác a suliban. Hagyj már nekem is legalább egyet! De azt áruld el melyik volt az első?
-    Ahs!
-    Na, ne… Ezt nevezem én profinak!
-    Köszike. De a bál… vagyis a többiek még kell 5 ember.
-    Tudom.
A további időben az osztályképet nézegettük és azt, hogy ki-ki lehet.
Másnap már ketten mentünk be. Azóta már négyen lettünk. Én, Anna, Emma, Dia vagyis, bujaság, falánkság, kevélység, kapzsiság. Jó, hogy így csak napról napra találjuk meg egymást. De mire vége lett a sulinak mind a heten meg is voltunk. Isa, Risa, Nina vagyis, irigység, lustaság, harag.
Otthon elmeséltem mindent. Azóta is nagy számban élvezem a pasikat.
Péntek este van. Ma a csajok itt alszanak majd nálam. Este, vagy vagyis csak beszélgetünk.
-    Mindenkinek nehéz ez a dolog, de azért neked Lisa mégis csak olyan szar lehet! – mondta Isa.
-    Nem igazán. – vallottam be.
-    Soha nem voltál még ilyen. A suli már szint csak kurvának hív.
-    Nem érdekel. Nem zavar mások véleménye. Én így jól vagyok.
Majd témát váltottunk. Elmondtam, hogy első volt az angoltanár. Nagyot néztek rajta.
De nem érdekelt. Az én kísérőm az egyik régi barátom Jasper lesz. Nagyon rég láttam. Ő vámpír és van is felesége. De nem érdekel. Jó haverom és azt akarom, hogy kísérjen el. Reggel kilenckor keltünk. Jasper felesége Alice átjött a nővérével Rosalie-val. Nagyot néztek mikor megláttak minket. Majd már dolgoztak is. Ők segítenek ma nekünk a bálra. Este 6-ra kell ott lenni.
Dél van, és én most megyek fürödni. Én vagyok az utolsó. Megfürödtem és a hajam is jól megmondtam. Megszárítottam. Egy melltartóban meg bugyiban mentem ki. Ment a zene én, meg mint valami kis hülye táncikáltam.
-    Na, látom valaki kicsi felszabadult! – mondta anyu.
-    Nem kicsit! - mondta Emma.
Én csak nevettem. Lementem és ittam egy pohár narancslevet. Majd bejött egy srác. Anyu egyik haverjának a fia.
-    Lisa? Hát ezt nevezem gyors változásnak. Csinos a ruhád… nagyon kedvem lenni egy kicsit meg… vagyis jól áll.
-    Gyere!
Megfogtam a kezét felhúztam a szobámba és magunkra zártam az ajtót.
-    Fogd meg! – mondtam neki.
Mintha egy isten szólt volna neki. Azonnal meg is fogta a mellem.
Elkezdtünk csókolózni. Kopogtak az ajtón, de nem érdekelt. Kevin azonnal megfogta a fenem. Én a lábam a derekára tettem. Egyből az ágyra döntött le. Levettem a pólóját és a gatyáját meg az alsóját is. Ő is levette rólam a fehérneműimet. Nem kellett sok idő mire belém hatolt. Nem hagytam most magam és sikítani kezdtem az élvezettől. Kevin is, néha de ő inkább türtőztette magát.
Alig fél óra múlva én gyorsan felkapta a felsőjét ő, meg amije maradt. Kinyitottam az ajtót Kevin éppen, hogy kilépett anyu jött ki. A többiek meg a kinyitott ajtónál figyeltek és hallgatóztak.
-    Szia, Kevin. Miért jötték? És miért… Jaj Lisa.
-    Tuti köszönőbeszédet mondok apámnak! – mondta Kevin.
Megcsókolt én meg belemarkoltam a fenekébe.
-    Na, gyere Kevin.
-    Szia Keviin. – mondtam kicsit elhúzva.
-    De a pólóm. – mondta
-    Lesz miért visszajönnöd! – mondtam.
Én bementem a szobába ahol készülődtünk. A többiek csak néztek.
-    Mi van?
-    Kevin?
-    Helyes és nem bírtam ki. Muszáj ma fehérneműt felvennem?
-    Ez ügye költői volt? – kérdezte Dia.
-    Nemcsak a póló alatt már nincs, semmi és nem akarok a szobámba visszamenni.
Nem válaszoltak. Alice elkezdte csinálni a sminkem, Rosalie pedig a hajam. Gyors munkát végeztek. A ruhám ott volt felakasztva. Én felkeltem és ledobtam a felsőm. Levettem a ruhám és már öltöztem is. Rosalie segített a ruha becsatolásába. Megfordultam és már alig egy milliméter választott el minket.
-    Köszi!
-    Ezt most felejtsd el! Férjes asszony vagyok! Nem egy kurva! És szívesen.
Jelentette ki mire én csak nevettem. Nagyon szép ruháink voltak.
Emma, alias, Kevélység: Lila, pánt nélküli ruha, ami a földig leér. Kicsi fodor is voltak rajta.
Anna, alias, Falánkság: Rózsaszín, pánt nélküli ruha, ami úgyszintén leér a földig. Ezen a szoknyán is vannak fodrok.
Dia, alias, Kapzsiság: Arany, pánt nélküli ruha. Ugyan az a jellemzői, mint az előzőkre.
Risa alias, Lustaság: Kék, pánt nélküli ruha. Ugyan az a jellemzői, mint az előzőkre.
Isa alias, Irigység: Zöld, pánt nélküli ruha. Egyenes, az egyik oldalán kicsit rövidebb az anyag.
Nina, alias, Harag: Vörös, pánt nélküli ruha. Földig érő. Fordos.
Én, vagyis Lisa, alias, Bujaság: Rózsaszín pántos ruha. Mély dekoltázs és földig érő ruha.
Elindultunk. Nagyon jó volt, hogy Jasper kísér.
A bálra érve mindenki megnézett minket. Jó érzés volt minden a bálon. Jasper uralkodott ez elmém felett így nem volt kedvem letámadni senkit sem. Táncoltam Jasper-el mikor valaki belépett a terembe. Egy srác. Olyan lett volna minden mintha szerelmes lette volna. Pedig én soha nem vagyok szerelmes. Ezt nem értem.
-    Jasper miért érzem azt, hogy szerelmes vagyok abba a gyerekbe ott?
-    Mert ő egy olyan ember kibe mind a heten szerelmesek vagytok. Ő amolyan védőtök. Vele lesztek, vagyis csak segít nektek.
Hát oké. Odamentünk mind a heten hozzá. Majd elmentünk az erdőbe. Annyit eddig megtudtunk, hogy Endrú a neve és segít nekünk.
-    Oké. De te srác vagy. Én meg tuti majd hát most is de miért nem csaj? – kérdeztem.
-    Tudom Lisa. Én nagyon jó lenne, ha tényleg… de ez majd máskor.
A további teendőket is megbeszéltünk. Endrú megtanít minket, hogyan kell a képességünket kordában tartani, hogy nem legyen belőle probléma.
A következő napokban csak ezt gyakoroltunk. És Endrú megadta magát és egy kádban, de szeretkeztünk. Vagyis vele már, többször de nem haragszik ezért rám. Vagyis azt mondja. Tulajdonképpen szerelme vagyok és képes is lennék mellette élni, de hűséges azt hiszem, soha nem lennék mellette. De nekem az is zavaros, hogy szerelmes vagyok belé.
Na, jó mindegy. A sulit mind a hete ott hagytuk. De én nem álltam csak úgy le. A focista srácok ki vannak pipálva.
Igaz a vágyam csillapodott, de a hiány nem. Kevin is megtudta mi is vagyok. Látom és ő is sokat jön át hozzám. De azt nem igazán beszélgetéssel szoktuk tölteni.
A többiek is nagyon boldogok. Összeköltöztünk egy nagy házba alig pár utcányira a szüleimtől.
Igen állítom más lettem.
Sokat tanultam és javítottam magamon. Persze a mai napig nem mehetek úgy végig egy utcán, hogy ne mutogassanak vagy fütyüljenek rám. De az én részemről meg csak az, hogy én meg anélkül, hogy nem kívánjam meg valamelyiket is!
A Cullen család többi tagjával is találkoztam. Érdekes egy találkozás volt. Sok minden történ az egy biztos. De azt valahol majd máskor elmesélem.
Az én éltem jelentős rész itt vége is lenne. Ez volt, ami meghatározó volt életemben. Remélem tetszett.



                                   Puszika: Lisa”

Háát...néhol kicsit.... J elviekben nem hoztál zavarba ezzel a novellával.. J gyakorlatilag igen.. szóval néhol kicsit talán nyersen fogalmaztál. Nem igazán tetszett a bevezető, valójában ez az in medias res, azaz, hogy belevágtál a dolgok közepébe. Bevallom megengedtem, hogy fanfiction is lehessen írni, amivel indultok, bár sztem...sokkal meggyőzőbb lett volna ha nem teszed bele a Cullen családot. És elhiszem, hogy szereted Jasper-t, ezért pontosan megértem, de van rá megoldás, képzeld el őt, másik névvel, hasonló a saját magad által elképzelt tulajdonságokkal.
Az egyik név szembetűnően nem jól sikerült..Endrú, a magyar nevek között ilyen még nem találtam, ha pedig angol akkor írd is le úgy (Andrew). Viszont, ha magyarok voltak az írás szerint, mert konkrétan az angol nyelvben Dia név sincs csak Diana, Diane vagy ehhez hasonló becenevek, akkor meg nem értem mit keresett ott a Cullen család.
Nagyon kellett volna figyelned a helyesírásra. A vesszőkre, a szavak helyességére, betűhiányokra, elírásokra. Szerintem nem illendő a kurva szót papírra vetni (bár most én is ezt tettem, de csak segítő szándékkal J ) fogalmazz finomabban vagy ha nyomatékosítani akarsz rengetek féle szinonima szó létezik rá pl.: prostituált, útszéli, vagy nemi közösüléseiből élő nő J. Köszönöm, hogy jelentkeztél! Gratulálok! 

2 megjegyzés:

  1. Hát igaz, nem pont ide való szó, de akiről Dadri írt, arra talán nincs finomabb szó. :DDD
    Kissé nevetséges volt... Nem igazán szólt másról az írás, csak hogy kivel, hogyan...:D Nem sok értelmét láttam.

    Sok szerencsét!
    b.

    VálaszTörlés
  2. Előre is bocsánat a nyers megnyilvánulásért, de le kell írnom a véleményemet. :-S
    Rögtön azzal kezdeném, hogy egyszerűen képtelen voltam végigolvasni ezt a novellát. Lehet, hogy az alapötlet jó volt, de ennek megítéléséig sajnos már nem jutottam el, mert a rengeteg stilisztikai és nyelvtani hiba, a töménytelen, néha kétszer egymás után megismételt, tőmondat annyira elvette a kedvemet az egésztől.
    Csak azt tudom javasolni, hogy ha mindenképp szeretnél írással foglalkozni, akkor olvass rengeteget, olvass, és megint csak olvass, és persze írj! Nem a kedvedet akarom elvenni, csupán arra szeretnék rávilágítani, hogy ahhoz, hogy valóban élvezhető legyen, amit alkotsz, nagyon sokat kell „tanulnod” és gyakorolnod. Próbálj meg szép, kerek, bővített mondatokat megfogalmazni, jelzős szerkezeteket használni, amik színesítik a stílusodat. Bár abban nem teljesen értek egyet Szozsával, hogy azt a bizonyos k betűs szót nem szabad papírra vetni – adott körülmények között, megfelelő környezetben és szituációban igenis használható, bár kétségtelen, hogy nem a legszebb kifejezéseink közé tartozik –, mégis azt mondom, érdemes mérlegelni, hogy milyen káromkodásokat, trágár kifejezéseket használunk írás közben. Nagyban függ a lefestett szituációtól és a karakter természetétől, akinek a szájába adjuk.
    Még egyszer sajnálom, ha esetleg megbántottalak, hidd el, nem az volt a szándékom.
    Rengeteg íráskészséget fejlesztő olvasmányt, és sok ihletet kívánok!

    VálaszTörlés